Kako do spletnega naročanja v treh enostavnih korakih
1. Izpolnite obrazec
Registracija je hitra in enostavna. Obrazec lahko izpolnite tukaj. V kolikor se mudi z naročilom nas lahko tudi pokličete na 01 588 7442 ali pišete na b2b.podpora@mladinska-knjiga.si in poskrbeli bomo, da bo naročilo pravočasno pri vas.
2. Naš svetovalec vas kontaktira
Po opravljeni registraciji vas bo kontaktiral naš svetovalec najkasneje v roku dveh delovnih dni.
3. Začetek naročanja
Takoj po prejetju uporabniškega imena ter gesla boste lahko oddali svoje prvo naročilo.
12 prednosti spletnega naročanja pisarniškega materiala
- Zmanjšajo se vam stroški nakupa.
- Imate enostaven in sproten pregled nad porabo in stroški.
- Naročilo lahko oddate vsak dan v tednu 24 ur na dan.
- Pisarniškega materiala vam ni treba naročati na zalogo.
- Izbor izdelkov prilagodimo vašemu podjetju.
- Naročate lahko po različnih enotah, oddelkih, stroškovnih mestih.
- Prejmete eno fakturo s specifikacijo po stroškovnih mestih.
- Določite lahko zgornjo vrednost nakupa (limit) po posameznih stroškovnih mestih.
- V vsakem trenutku imate pregled nad vsemi naročili.
- Enostavno si lahko pripravite mesečna, kvartalna in letna poročila.
- Takoj prejmete povratno informacijo o prejemu naročila.
- Organiziramo svetovanje in izobraževanje vaših sodelavcev glede naročanja na njihovih delovnih mestih.